Morgen - woensdag - laatste dag voor de Delhaize
Niemand had het zien aankomen, maar de Lommelse vestiging van Delhaize opent morgen woensdag voor de allerlaatste keer de deuren. De vestiging was al enige jaren verzelfstandigd en het is dan ook deze zelfstandige uitbater die verantwoordelijk is voor deze beslissing. Wat er verder met het personeel gaat gebeuren is