Rode Duivels kunnen weer niet winnen, sfeer op terrassen gelaten
Iedereen verwachtte vanavond een klinkende overwinning van de Rode Duivels, en in zowat ieder café van onze stad stonden dan ook grote TV-schermen om voor de nodige ambiance te zorgen. Er kwam weliswaar overal véél volk kijken, maar de ambiance die bleef achterwege, aangezien onze Belgen niet verder geraakten dan een 0-0 gelijkspel.
Wij waren te gast bij Vill'Artistiek, en ook daar was veel volk, maar... de apotheose bleef uit! En ook op het kermisterras op Kerkhoven werd naar de wedstyrijd gekeken op groot scherm...
Foto's Jan Buyens
Foto's Rowen Boons