Avondmarkt Leopoldlaan trekt weer heel wat volk
Het was er weer bijzonder druk vanavond daar op de Leopoldlaan! Omwille van de hitte misschien ietsje minder dan bij de vorige edities, maar het bleef erg gezellig flanneren tussen de kramen door...





