Update aflopende contracten Lommel SK
Met het oog op de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Jupiler Pro League gaf Lommel SK vanmiddag een update over de spelers van wie het contract afloopt of waarvan de huurperiode ten einde komt.
Lommel SK neemt deze zomer afscheid van vier spelers. Robin van Duiven keert niet terug naar Lommel en vertrekt naar het Spaanse Real Valladolid. Ook Dominion Ohaka, die afgelopen anderhalf seizoen werd gehuurd van het Nigeriaanse Water FC, verlaat NoordLimburg. De gehuurde Lautaro López keert op zijn beurt terug naar Montevideo City Torque. Daarnaast loopt het contract van Filip Stevanovic af en dat wordt niet verlengd. De Serviër was de afgelopen twee seizoenen actief bij LSK.
Ook de contracten van Jesper Tolinsson, Rubin Seigers en Joey Pelupessy lopen af. Met deze spelers worden momenteel nog gesprekken gevoerd over een mogelijke verdere samenwerking.
Sportief Directeur Jeffrey van As bedankt de vertrekkende spelers voor hun bijdrage aan het succes van de voorbije campagne: “Namens de hele club wil ik Robin, Dominion, Filip en Lautaro bedanken voor hun inzet en professionaliteit. Iedere speler heeft op zijn eigen manier een belangrijke bijdrage geleverd aan de promotie naar de Jupiler Pro League. Dat is een prestatie die voor altijd een bijzondere plaats zal innemen in de geschiedenis van Lommel SK. Wij wensen hen dan ook veel succes in het verdere verloop van hun carrière. Daarnaast voeren we momenteel nog positieve gesprekken met Jesper, Rubin en Joey. Zodra daar een definitieve uitkomst over is, zullen we die uiteraard communiceren.” Lommel SK bedankt alle betrokken spelers voor hun inzet in Groen-Wit en wenst hen veel succes in de toekomst!