Het was er bloedheet, maar toch zakte er heel wat volk af naar de kermis in Kerkhoven. Het werd er dan ook erg gezellig met niet alleen de kermisattrakties, maar ook het kermisterras van CV De Rakkers waar ook naar de wedstrijd van de Rode Duivels werd gekeken. En ook de optredens ontbraken niet. Eerst was er Dries Dierckxsens en nadien coverband Drops of Bliss die de temperatuur zomogelijk nog wat de hoogte injoegen! Vandaag én morgen kan je in Kerkhoven ook nog terecht voor kermisplezier, telkens vanaf 16.00 uur.
Meer foto's op Flickr
Foto's Rowen Boons