Opgelet: geen treinverkeer deze voormiddag - update: nu weer normale dienstregeling
De NMBS meldt dat omwille van een incident op de sporen in de omgeving van Mol er géén treinen zullen rijden deze voormiddag tussen Lommel en Mol. U kan met uw treinticket de bus nemen tot in Mol en daar op de trein stappen!!!
Beste even de website van de NMBS checken vooraleer u naar het station vertrekt dus vandaag: https://www.belgiantrain.be/nl/
Update: sinds 12 uur vanmiddag verloopt het treinverkeer vanuit Lommel weer normaal!