Heel wat inwoners ontvangen dubbele oude facturen
Door een foutje in de software van de dienst Financiën van de stad Lommel, hebben heel wat Lommelaren een eerder betaalde factuur opnieuw ontvangen en meerderen uiteindelijk ook opnieuw betaald. Dat meldt VRT Nieuws. Het zou vooral gaan om stadsbelastingen en retributies. De stad Lommel heeft zich verontschuldigd en belooft