De Noordhoek is er (bijna) helemaal klaar voor & prijswinnaars gratis tickets
Nog anderhalve week repeteren, en dan... dan is er de première van het nieuwe stuk van toneelvereniging 'De Noordhoek' op Heide-Heuvel. Wij mochten gisteren al eens gaan kijken, en zagen dat het goed zat. Er was nog een beetje werk aan het decor, en ook het geluid