Info-avond i.v.m. het Capaciteitstarief
Er zijn al heel wat woorden over geschreven en verteld, maar wat is dat nu eigenlijk het 'Capaciteitstarief'? En hoe ga je daar nu het beste mee om? Daaromtrent organiseerde Raak Kattenbos gisterenavond een info-avond, eentje die enorm druk werd bijgewoond... Er moesten nog tafels en stoelen