'Lommel Klinkt' was weer bijzonder gezellig
Naar goede gewoonte werden alle inwoners vanavond door het stadsbestuur uitgenodigd op het marktplein om het nieuwe jaar feestelijk in te zetten... Een biertje, glüwhein of soep hielp daarbij, net zoals Aimé's Big Band, die zorgde voor swingende muziek. En uiteraard was er ook de traditionele toespraak van