Rouwberichten Activiteiten

Tweede release van 'State Tronic', oftewel Frank Clarck

Tweede release van 'State Tronic', oftewel Frank Clarck

DJ en producer Frank Clarck zit niet stil, integendeel... Sinds vandaag is zijn nieuwe drum'n bass plaat 'Ego' uit en ook de videoclip die erbij hoort is er al. Het nummer bevat harde snelle breakbeats die momenteel heel populair zijn bij de jeugd in het genre van Grafix, Sub Focus en Metrix. En sterke melodieën maken het ook radiominded en voor een breed publiek toegankelijk.

De videoclip is een technisch hoogstandje en sluit perfect aan bij het thema, de snelheid en de dynamiek van het nummer.

Het project 'State tronic' is ondertussen al heel goed onthaald op de nationale radio en je kan via de app van studio Brussel en MNM direct zowel deze nieuwe 'Ego' aanvragen, als de vorige 'Build your dream'.