The 'aftermovie' van Beeldig Lommel
De laatste editie van Beeldig Lommel ligt ondertussen bijna twee weken achter ons. En afgelopen dinsdag kwam het nog maar eens ter sprake op de Gemeenteraad, waarbij er toch stevige kritiek kwam vanwege de oppositie omwille van het stopzetten van dit fantastische evenement. We herhalen dan ook nogmaals de woorden van N-VA raadslid Alosya Vandenberk die opmerkte "Als de stad dan toch financieel zó gezond is, waarom dan om financiële redenen dit festival opdoeken?".
Maar goed, die discussie gaan we hier niet voeren, maar we kregen wél nog een bijzonder mooi filmpje onder ogen, gemaakt door één van de Levende Beelden, nl. Maria Joao Silva van Still Emotion (op Beeldig Lommel dit jaar de act 'The Beauty of Simplicity'). En zij vroeg om deze dankvideo te delen met onze lezers, wat we hierbij dan ook met vceel plezier doen! Klik hieronder op de link voor de video:
