Harmonie niet in het park vanavond, wél in de kerk!
Vanavond vindt het concert "Harmonie in het Park" plaats, maar gezien de dreigende weerkaarten zal het plaatsvinden in de Sint-Pietersbandenkerk ipv in het Astridpark. Het aanvangsuur blijft hezetlfde, nl. 20.00 uur!
Ga de leden van 'de Nieuwe Harmonie' dus zeker ook aanmoedigen in de