Schilderijen ten voordele Alzheimer Liga
In het cafetaria van de sporthal van X Plus in de Mudakkers kan u schilderijen en tekeningen op de kop tikken en tegelijkertijd de Alzheimer Liga steunen. Gisteren kwam er al heel wat volk langs, en niet alleen uit Lommel... Onze fotograaf kwam er zelfs mensen van Dilsen-Stokkem tegen! De schilderijen zijn gemaakt door Jan Vriens. Deze man had één wilsbeschikking, nl. dat de opbrengst van de schilderijen naar deze Liga zou gaan. En nu krijgt u de kans om één van deze werkjes aan te kopen en tegelijkertijd de Alzheimer Liga te steunen. Deze namiddag kan u er nog terecht!
Foto's Jaak Vandendries

