Parkconcert... in De Adelberg
Vanavond stond het jaarlijke parkconcert van De Nieuwe Harmonie geprogrammeerd in het Astridpark, maar... het was er véél t9e warm en dus werd besloten om het concert te laten doorgaan in de Adelberg zélf.
En ondanks de warmte liep dit goed vol, en speelde De Nieuwe Harmonie wederom een fantastisch concert met meerdere solo-artiesten in de schijnwerper. Zo kregen we o.a. A million dreams van Pink te horen, en Voilà, het nummer waarmee Frankrijk enkele jaren geleden nog tweede eindigde op het Eurovisiesongfestival. Maar ook enkele leden van de Harmonie zélf soleerden op het Adelbergpodium!
Foto's Jan Buyens