Bom uit WOII gevonden in Kattenbos
In Kattenbos is zaterdagavond een vliegtuigbom uit de Tweede Wereldoorlog gevonden. De politie heeft de omgeving meteen afgesloten en explosievenexperts van DOVO kwamen ter plaatse om de toestand te bekijken. Dat bevestigt burgemeester Bob Nijs. De ontmantelingsoperatie gaat vandaag - zondag vanaf 14 uur - van start.
Het gaat om een zogenaamde