Fietsersbond viert vijfde verjaardag
Vandaag vierde Fietsersbond Lommel haar vijfde verjaardag. Het werd een gezellig samenzijn met vrijwilligers, schepenen, ambtenaren dienst mobiliteit, Wim De Groof (projectmanager van de Fietsersbond) en hun bestuur.
Ook werd de vierde 'gááw vielóbel' uitgereikt. Zo wil de Fietsersbond Lommel onze ambtenaar van de dienst mobiliteit bedanken voor