Geen afvalophaling op vrijdag 26 juni - ophaling naar morgen - zaterdag - verschoven!
Door de extreme hitte gaat de afvalophaling op vrijdag 26 juni niet door in Lommel.
Limburg.net bekijkt samen met de afvalophaler zo snel mogelijk wanneer een inhaalronde kan plaatsvinden. Update: de afval die vandaag niet werd opgehaald, wordt morgen - zaterdag - opgehaald!
Wat doe je met je afval?
- Haal je afvalzak of afvalcontainer weg van de straat en bied die opnieuw aan bij de inhaalronde of bij de eerstvolgende geplande ophaling.
- Wie dat wenst, kan met een grijze huisvuilzak, gele keukenafvalzak, groene tuinafvalzak of blauwe pmd-zak van Limburg.net ook terecht op het recyclagepark. Dat is vrijdag 26 juni en zaterdag 27 juni open van 7 tot 12.30 uur.
Verwittig ook je buren, zeker mensen die deze informatie mogelijk niet via onze kanalen ontvangen.
Je vindt alle info op Limburg.net